27 Απριλίου (Ημέρα των Βασιλέων) ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΕΚΘΕΣΗ
Πηγαίνετε στο απόθεμα Πουλήστε το αυτοκίνητό μου

Jaguar XK120

Η Jaguar Το XK120 είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που παράγεται από Jaguar μεταξύ 1948-1954. Ήταν Jaguarτο πρώτο σπορ αυτοκίνητο της εταιρείας μετά το SS 100, το οποίο σταμάτησε να παράγει το 1940. Το XK120 ήταν διαθέσιμο ως ανοιχτό 2θέσιο και roadster στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λονδίνου το 1948, ως εκθεσιακό αυτοκίνητο για το νέο Jaguar κινητήρας XK. Το μοντέλο της οθόνης ήταν το πρώτο πρωτότυπο, το οποίο ήταν σχεδόν πανομοιότυπο με τα αυτοκίνητα παραγωγής. Το roadster είχε επιτυχία, οπότε ο William Lyons (Jaguar ιδρυτής και αφεντικό σχεδιασμού) αποφάσισε να το βάλει στην παραγωγή. Ξεκινώντας το 1948, τα πρώτα 242 αυτοκίνητα είχαν ανοιχτά διθέσια πλαίσια με ξύλινο σκελετό με πάνελ αλουμινίου. Στις αρχές της δεκαετίας του 1950, η παραγωγή μετατράπηκε στο 1 cwt ή 51 κιλά βαρύτερο από χάλυβα. Το «120» πήρε το όνομά του από την τελική ταχύτητα των 120 μίλια/ώρα των αλουμινένιων αυτοκινήτων, καθιστώντας το το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο τη στιγμή της κυκλοφορίας του. Το 1949 το πρώτο roadster παραγωγής παραδόθηκε στον Clark Gable. Τελικά, το XK120 ήταν διαθέσιμο σε δύο ανοιχτές εκδόσεις, πρώτα ως ανοιχτό διθέσιο (γνωστό στις ΗΠΑ ως roadster), στη συνέχεια ως Drophead Coupe (DHC) το 1953. και το 1951 επίσης ως κλειστό (ή σταθερής κεφαλής) κουπέ (FHC). Στις 30 Μαΐου 1949, στον άδειο αυτοκινητόδρομο Ostend-Jabbeke στο Βέλγιο, ένα πρωτότυπο XK120 πέτυχε κατά μέσο όρο 132.6 mph σε αντίθετες κατευθύνσεις. Το 1950 και το 1951, σε μια οβάλ οβάλ πίστα στη Γαλλία, τα roadster XK120 είχαν κατά μέσο όρο πάνω από 100 μίλια/ώρα για 24 ώρες και πάνω από 130 μίλια/ώρα για μια ώρα. Το 1952, ένα FHC έθεσε πολυάριθμα παγκόσμια ρεκόρ για ταχύτητα και απόσταση κατά μέσο όρο 100 μίλια την ώρα σε μια εβδομάδα. Τα Roadster ήταν επίσης επιτυχημένα στους αγώνες και στους ράλι.

Τα πρώτα roadster κατασκευάστηκαν από τα τέλη του 1948 έως τις αρχές του 1950. Ξεκινώντας από το έτος μοντέλου 1950, όλα τα επόμενα XK120 κατασκευάστηκαν μαζικά με σκελετό από χάλυβα. Οι εκδόσεις DHC και FHC, πιο πολυτελώς επιπλωμένες από τα roadster, διέθεταν παράθυρα με ανεμοθώρακα και επίσης ξύλινο καπλαμά στο ταμπλό και τα καπάκια των εσωτερικών θυρών. Με κυλινδροκεφαλές αλουμινίου και διπλά καρμπυρατέρ SU με πλευρικό βύθισμα, ο διπλός εκκεντροφόρος κινητήρας 3.4L straight-6 XK ήταν σχετικά προηγμένος για ένα όχημα μαζικής παραγωγής της εποχής. Με τυπική αναλογία συμπίεσης 8:1 ανέπτυξε 160 ίππους, με καύσιμο 80 οκτανίων. Τα περισσότερα από τα πρώτα αυτοκίνητα εξήχθησαν. η έκδοση χαμηλότερης συμπίεσης 7:1 με μειωμένη απόδοση, προορίζονταν για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. ο Jaguar Το εργοστάσιο προμήθευσε τα μέσα με roadster με υψηλότερο λόγο συμπίεσης. Οι δημοσιογράφοι μπόρεσαν να δοκιμάσουν τη βέλτιστη απόδοση του μοντέλου στο Βέλγιο, σε μια μεγάλη, ευθεία διαδρομή μεταξύ Jabbeke και Οστάνδης. Η βασική σχεδίαση του κινητήρα XK (αργότερα άλλαξε σε εκδόσεις 3.8 και 4.2 λίτρων) υπήρχε μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1980. Όλα τα XK120 είχαν ανεξάρτητη μπροστινή ανάρτηση με ράβδο στρέψης, ημιελλειπτικά ελατήρια πίσω, σύστημα διεύθυνσης με μπίλια ανακυκλοφορίας, τηλεσκοπική κολόνα τιμονιού και ολόπλευρα φρένα τυμπάνου 12'' που ήταν επιρρεπή στη φθορά. Ορισμένα αυτοκίνητα ήταν εξοπλισμένα με φρένα τυμπάνου με πτερύγια αλουμινίου για την αποφυγή φθοράς. Το ελαφρύ καμβά επάνω μέρος και τα αφαιρούμενα πλαϊνά τζάμια των roadster δεν φαίνονται πίσω από τα καθίσματα και οι πόρτες σε στιλ barchetta δεν είχαν εξωτερικές χειρολαβές. Αντίθετα, υπήρχε ένα εσωτερικό κορδόνι έλξης, το οποίο προσπελάζετο μέσω ενός πτερυγίου στην πλαϊνή οθόνη. Το παρμπρίζ μπορεί να αφαιρεθεί για να αντικατασταθεί με αεροσκάφη. Το Drophead Coupe (DHC) είχε μια επένδυση από καμβά με επένδυση, η οποία αναδιπλώθηκε στο πίσω κατάστρωμα πίσω από τα καθίσματα όταν αναδιπλωνόταν, και ανοιγόμενα παράθυρα με ανοιγόμενα φώτα. Το επίπεδο παρμπρίζ 2 τεμαχίων από γυαλί στεγάζεται σε ατσάλινο πλαίσιο που ενσωματώθηκε στο σώμα και βάφτηκε στο ίδιο χρώμα. Τα ταμπλό και τα καπάκια των θυρών τόσο στο DHC όσο και στο FHC ήταν επενδυμένα με ξύλο, ενώ τα πιο σπαρταριστά roadster ήταν επενδυμένα με δέρμα. Όλα τα μοντέλα είχαν αφαιρούμενα σκισίματα πάνω από τους θόλους των πίσω τροχών, τα οποία ενίσχυαν τη βελτιωμένη εμφάνιση. Σε αυτοκίνητα με προαιρετικούς συρμάτινους τροχούς κεντρικής κλειδαριάς, τα σπασίματα παραλείφθηκαν. Από το 1953, οι τροχοί από σύρμα χρωμίου ήταν προαιρετικοί. Εκτός από τους συρμάτινους τροχούς, η έκδοση Special Equipment (που ονομάζεται έκδοση M στις Ηνωμένες Πολιτείες) είχε περισσότερη ισχύ, πιο σκληρή ανάρτηση και διπλή εξάτμιση.

Τον Νοέμβριο του 1949, το περιοδικό The Motor δοκίμασε ένα roadster XK120. Αυτό το αυτοκίνητο προπαραγωγής που καταχωρήθηκε ως HKV 455, ήταν το πρώτο πρωτότυπο που κατασκευάστηκε. Ήταν επίσης το μοντέλο της έκθεσης αυτοκινήτου του Λονδίνου του 1948. Κατά τις δοκιμές, το αυτοκίνητο είχε αναλογία συμπίεσης 8:1, εξοπλισμένο με πάτωμα, κουκούλα και πλαϊνές οθόνες. Το περιοδικό ανέφερε τελική ταχύτητα 124.6 μίλια/ώρα, επιτάχυνση από 0 σε 60 μίλια/ώρα σε 10.0 δευτερόλεπτα και κατανάλωση καυσίμου 19.8 μίλια ανά αυτοκρατορικό γαλόνι.

Αγοράστε το κλασικό Jaguar XK120

Εύρεση ενός Jaguar Το XK120 που είναι κατάλληλο για εσάς είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα. Η αναζήτηση για το αυτοκίνητο των ονείρων σας ξεκινά συχνά διαδικτυακά. Η ERClassics έχει κάνει ό,τι μπορεί για να σας δώσει μια ιδέα για τα αυτοκίνητα, επομένως κάθε αυτοκίνητο στον δικό μας ιστότοπο παρέχεται με φωτογραφική αναφορά, εικόνες 360 μοιρών, βίντεο και πληροφορίες φόντου για το αυτοκίνητο. Θα προτιμούσατε να δείτε το αυτοκίνητο φυσικά; Στη συνέχεια, μπορείτε να επισκεφτείτε τον εκθεσιακό μας χώρο στο Waalwijk της Ολλανδίας. Ελέγξτε την ιστοσελίδα μας για ώρες λειτουργίας.

Αγοράστε το κλασικό Jaguar XK120

Υψηλής ποιότητας Jaguar Κλασικό αυτοκίνητο XK120 στην E&R Classics

Όλα τα κλασικά αυτοκίνητα που προσφέρονται από εμάς, συμπεριλαμβανομένων των Jaguar XK120, ελέγχονται σε μια λίστα με 125 βαθμούς. Αυτή η αξιολόγηση πραγματοποιείται από έναν δικό μας τεχνικό. Η παράδοση κλασικών αυτοκινήτων που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση είναι μεγάλης σημασίας για την ERClassics. Τα κλασικά αυτοκίνητα που προσφέρουμε είναι επομένως υψηλής ποιότητας. Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συντήρηση σε ένα κλασικό αυτοκίνητο ή αν αναρωτιέστε τι κάνουν οι μηχανικοί στα συνεργεία κλασικών αυτοκινήτων, κάντε κλικ εδώ.

Κάντε εμπόριο ή πουλήστε το δικό σας Jaguar Κλασικό αυτοκίνητο XK120

Στην ER Classics μπορείτε να αγοράσετε ένα Jaguar, αλλά προσφέρουμε επίσης την επιλογή να πουλήσετε το τρέχον κλασικό σας αυτοκίνητο ή να το ανταλλάξετε. Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πώληση ή την εμπορία του κλασικού σας αυτοκινήτου, επικοινωνήστε με έναν από τους ειδικούς μας για τα κλασικά αυτοκίνητα. Μπορείτε φυσικά να επισκεφτείτε και τον εκθεσιακό μας χώρο για να συζητήσετε τις δυνατότητες

Πουλήστε ή ανταλλάξτε το κλασικό Jaguar XK120?

Συντήρηση σε κλασικό αυτοκίνητο

Φυσικά κάθε αυτοκίνητο χρειάζεται συντήρηση και μπορεί μερικές φορές να συμβεί κάτι να επισκευαστεί. Δεν είναι διαφορετικό για ένα κλασικό αυτοκίνητο. Επειδή σας αρέσει να διατηρείτε το κλασικό σας αυτοκίνητο σε άριστη κατάσταση, ένα καλό γκαράζ είναι σημαντικό. Οποιοδήποτε γκαράζ μπορεί να σας προσφέρει συντήρηση, αλλά μερικές φορές χρειάζεστε μόνο αυτή την επιπλέον εξειδίκευση, τότε μπορείτε να επιλέξετε να μεταφέρετε το κλασικό σας αυτοκίνητο σε ένα συνεργείο κλασικών αυτοκινήτων όπου επικεντρώνονται σε 1 μάρκα ή τύπο κλασικού αυτοκινήτου. Οι μηχανικοί συχνά εργάζονται με τα ίδια κλασικά αυτοκίνητα και έτσι έχουν ειδικευτεί στη συντήρηση ή τις επισκευές στο συγκεκριμένο όχημα.

 

Η ER Classics έχει το σωστό κλασικό Jaguar XK120 για εσάς!

Κάντε κλικ εδώ για το απόθεμά μας

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της αγοράς α Jaguar XK120 classic στο ER Classics;

- Μεγάλη γκάμα από Jaguar κλασικά προς πώληση
- Όλα τα κλασικά αυτοκίνητα έχουν ελεγχθεί εξονυχιστικά από το δικό μας συνεργείο
- Ιδιο συνεργείο με 20 μηχανικούς
- Εγγραφές και επιθεωρήσεις
- Παγκόσμια μεταφορά στην πόρτα
- Υψηλή ποιότητα και εξυπηρέτηση
- Επιλογές συναλλαγής
- Οι πελάτες μας βαθμολογούν με 8.9

Ο νούμερο 1 διαδικτυακός έμπορος κλασικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Αν ψάχνετε για ένα όμορφο νέο Jaguar XK120, θα σας βοηθήσει ένας από τους δικούς μας ειδικούς σε κλασικά αυτοκίνητα. Η ERclassics ειδικεύεται στην αγορά και πώληση κλασικών αυτοκινήτων από το 2008 και μπορεί δικαίως να αυτοαποκαλείται ο νούμερο 1 διαδικτυακός αντιπρόσωπος κλασικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.