Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL
Νοέμβριος 11 (Ημέρα Ειρήνης) ΑΝΟΙΓΟΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Πηγαίνετε στο απόθεμα Πουλήστε το αυτοκίνητό μου

Ώστιν Χάλεϋ 3000 Big Healey

Το Austin-Healey 3000 Big Healey είναι ένα βρετανικό σπορ αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από το 1959 στο 1967 και είναι το πιο γνωστό από τα "μεγάλα" μοντέλα Healey. Το αμάξωμα του αυτοκινήτου έγινε από τη Jensen Motors και τα οχήματα συναρμολογήθηκαν στα έργα του BMC Abingdon.
Το 3000 Big Healey ήταν ένα επιτυχημένο αυτοκίνητο που κέρδισε την τάξη του σε πολλές ευρωπαϊκές συναθροίσεις κατά την περίοδο της ακμής του και εξακολουθεί να χρησιμοποιείται σε ανταγωνισμό από ενθουσιώδεις σήμερα.

Το Austin-Healey 3000 Big Healey εισήχθη στο 1959, αντικαθιστώντας το Austin-Healey 100-6. Παρά την αλλαγή ονόματος, οι αλλαγές ήταν σχετικά μικρές σε σύγκριση με εκείνες μεταξύ του αρχικού 100 και του 100-6. Το μεταξόνιο και το σώμα παρέμειναν αμετάβλητα, ενώ παρέμειναν δύο μοντέλα, ένα 2 + 2 και ένα διθέσιο.

Το αρχικό Austin Healey 3000 Big Healey διαθέτει κινητήρα 2912 cc I6, με δίδυμα καρμπυρατέρ SU και δισκόφρενα εμπρός Girling. Αναφέρθηκε μόνο ως ο Mark I μετά την κυκλοφορία του Mark II, το οποίο προηγουμένως ήταν γνωστό μόνο ως 3000. Οι τροχοί, το κιβώτιο ταχυτήτων, το κιβώτιο ταχυτήτων, το θερμαντικό σώμα, μια ρυθμιζόμενη στήλη τιμονιού, μια αποσπώμενη σκληρή κορυφή και δύο μπογιά ήταν όλα διαθέσιμα ως επιλογές.

Austin Healey Classic Αυτοκίνητα προς πώληση

Το αρχικό 3000 κατασκευάστηκε από το Μάρτιο 1959 έως το Μάρτιο 1961 και έχει ονομασία μοντέλου BT7 Mark I και BN7 Mark I.

13,650 (2,825 BN7 Mark I και 10,825 BT7 Mark I).
Ένα BT7 3000 με hardtop και overdrive που δοκιμάστηκε από το περιοδικό The Motor στο 1960 είχε κορυφαία ταχύτητα 115 mph και θα μπορούσε να επιταχύνει από 0-60 mph (97 km / h) σε 11.7 δευτερόλεπτα. Έγινε καταγραφή κατανάλωσης καυσίμου 21.6 μιλίων ανά αυτοκρατορικό γαλόνι (13.1 L / 100 km, 18.0 mpg-US).

Παρουσιάστηκε το Μάρτιο 1961, το 3000 Mark II ήρθε με τρεις καρμπιρατέρες SU HS4 και έναν βελτιωμένο εκκεντροφόρο άξονα, που ονομάστηκε BT7 Mark II και BN7 Mark II. Ωστόσο, με την εισαγωγή του μοντέλου BJ7 (2 + 2) τον Ιανουάριο 1962, ο αριθμός των καρμπυρατέρ μειώθηκε σε δύο (SU τύπου HS6) λόγω των προβλημάτων που αντιμετωπίστηκαν με την εξισορρόπηση τριών καρμπυρατέρ. Ως αποτέλεσμα της εισαγωγής του BJ7, το BN7 Mark II σταμάτησε τον Μάρτιο 1962 και ο BT7 Mark II ακολούθησε τον Ιούνιο 1962. Εξωτερικά, οι κύριες αλλαγές που εισήχθησαν με το BJ7 ήταν η κάθετη φραγή της μπροστινής μάσκας, τα παραθυράκια αντί για τις πλευρικές κουρτίνες, η βελτιωμένη κουκούλα και το αλεξήνεμο. Τα προαιρετικά παρελκόμενα ήταν παρόμοια με το Mark I, αν και η επιλογή ενός hardtop εργοστασίου δεν ήταν διαθέσιμη από την εισαγωγή του BJ7. Από τον Αύγουστο του 1961 διατίθεται και σερβο φρένο ως προαιρετικό εξάρτημα, το οποίο βελτίωσε σημαντικά τις επιδόσεις πέδησης. Το BJ7 σταμάτησε τον Οκτώβριο 1963 με την εισαγωγή του 3000 Mark III.
Ένα 3000 Mark II BT7 με σκληρό σασί και overdrive που δοκιμάστηκε από το βρετανικό περιοδικό The Motor in 1961 είχε κορυφαία ταχύτητα 112.9 mph (181.7 km / h) και θα μπορούσε να επιταχύνει από 0-60 mph (97 km / h) σε 10.9 δευτερόλεπτα. Καταγράφηκε κατανάλωση καυσίμου 23.5 μιλίων ανά αυτοκρατορικό γαλόνι. Το αυτοκίνητο δοκιμής κοστίζει £ 1362 συμπεριλαμβανομένων των φόρων.
11,564 (355 BN7 Mark ΙΙ, 5,096 BT7 Mark II και 6,113 BJ7).

Αγοράζοντας ένα Austin Healey 3000 Big Healey;

Το 3000 Mark III ξεκίνησε τον Οκτώβριο 1963 και παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το τέλος του 1967, όταν σταμάτησε η παραγωγή της Austin-Healeys. Χαρακτηρισμένο ως το BJ8, το νέο μοντέλο ήταν το πιο ισχυρό και πολυτελές από τα μεγάλα Healeys, με μια καρέκλα καρυδιάς, παράθυρα με το παράθυρο και με κινητήρα 150 hp (112 kW). Οι βελτιώσεις στον κινητήρα περιλάμβαναν νέο εκκεντροφόρο και ελατήρια βαλβίδων και διπλά καρμπυρατέρ SU 2 "HD8, μαζί με ένα νέο σχεδιασμό συστήματος εξάτμισης. ήταν παρόμοιες με εκείνες που προσφέρθηκαν για το Mark II, με την κύρια αλλαγή ότι το πρότυπο εσωτερικό σχέδιο ήταν τώρα το Ambla vinyl, με δερμάτινα καθίσματα να προστίθενται στον κατάλογο των επιλογών.

Τον Μάιο 1964 κυκλοφόρησε η έκδοση ΙΙΙ της φάσης ΙΙ του Mark III, η οποία είχε τροποποιημένο πίσω σασί για να αυξηθεί η οπίσθια απόσταση από το έδαφος και στη συνέχεια τον Μάρτιο 1965 το αυτοκίνητο κέρδισε επίσης ξεχωριστούς δείκτες.
17,712 έγιναν.

Ώστιν Χάλεϋ 3000 Big Healey

E & R Classics, ο ειδικός σας στο Austin Healey Classic Car!

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το απόθεμά μας

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της αγοράς ενός αυτοκινήτου Austin Healey 3000 Big Healey στην ER Classics;
- Μια μεγάλη ποικιλία από κλασικά αυτοκίνητα προς πώληση
- Όλα τα αυτοκίνητα ελέγχονται προσεκτικά από τους μηχανικούς στο εργαστήριό μας
- MOT, συγκόλληση και εσωτερικές διαδικασίες για το Austin Healey 3000 Big Healey αυτοκίνητο
- Η εξειδικευμένη μηχανική του oldtimer μπορεί να φροντίσει όλες τις διαδικασίες
- Μπορούμε να φροντίσουμε για επισκευές, συντήρηση και προσαρμοσμένες ανάγκες
- Πλήρης επαναφορά του αυτοκινήτου σας στο Austin Healey 3000 Big Healey
- Μπορούμε να παραδώσουμε το κλασικό αυτοκίνητό σας σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα