Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL
Οκτώβριος 3 (Γερμανική Ημέρα Ενότητας) OPEN - Κυριακή Οκτώβριος 4 EXTRA OPEN (12: 00-16: 00)

Μοντέλο

Πηγαίνετε στο απόθεμα Πουλήστε το αυτοκίνητό μου

Citroën 2CV

Το Citroën 2CV παρήχθη για πάνω από 42 χρόνια. Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε από τον Flaminio Bertoni. Μετά το θάνατο του Andre Citroën και την εξαγορά της εταιρείας από τον Michelin, ο νέος ηγέτης της Citroën αποφάσισε να αναπτύξει ένα αυτοκίνητο που θα στήριζε το μεγάλο αριθμό αγροτών που ζούσαν στην ύπαιθρο της Γαλλίας. Πραγματοποιήθηκε έρευνα από τον Jacques Duclos για να ξεδιπλωθούν οι απαιτήσεις του γαλλικού πολιτισμού. Το αποτέλεσμα αυτής της έρευνας ήταν αρκετά σαφές. Ο γαλλικός πολιτισμός δεν μπορούσε να αντέξει οικονομικά ένα αυτοκίνητο. Ως εκ τούτου, η Citroën αποφάσισε να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο σε χαμηλές τιμές που θα μπορούσε να ανταποκριθεί στα πρότυπα των κατοίκων. Το Citroën 2CV αναφέρεται επίσης ως ομπρέλα στους τροχούς από τον αρχηγό του έργου Pierre-Jules Boulanger. Το αυτοκίνητο ήταν υποχρεωμένο να πληροί δύο πρότυπα, αφού έλαβε υπόψη την έρευνα. Πρώτον, το αυτοκίνητο έπρεπε να μπορεί να μεταφέρει πολλούς ανθρώπους ενώ ταυτόχρονα μεταφέρει 50 κιλά αγροτικών αγαθών. Δεύτερον, το αυτοκίνητο έπρεπε να είναι αρκετά άνετο για να επιτρέψει στον οδηγό να μεταφέρει ένα καλάθι με αυγά πάνω σε ένα τραχύ χωράφι χωρίς θραύση.

Citroën Classic Cars προς πώληση

Το πρώτο πρωτότυπο του Citroën 2CV είχε μόνο έναν προβολέα, για να εξοικονομήσει χρήματα. Ωστόσο, το αυτοκίνητο ήταν λάθος για μια μοτοσικλέτα που ανάγκασε τη Citroën να αλλάξει το πρωτότυπο. Το 1939, η Citroën ήθελε να παρουσιάσει ένα πρωτότυπο στο σαλόνι του l'Automobile τον Οκτώβριο. Ωστόσο, λόγω του WO II το Salon ακυρώθηκε και η Citroën δεν μπόρεσε να παρουσιάσει το πρωτότυπο. Τελικά, η Citroën πήρε την ευκαιρία να αποκαλύψει το αυτοκίνητο το 1948 στο Paris Salon. Το 1949 το πρώτο 2CV είχε τελική ταχύτητα 65 km / h (40 mph). Το αυτοκίνητο είχε μόνο ένα πίσω φως και η ταχύτητα του υαλοκαθαριστήρα εξαρτάται από την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Παρόλο που το 2CV δέχθηκε μεγάλη κριτική από τον τύπο, το αυτοκίνητο είχε μεγάλη επίδραση στους Γάλλους κατοίκους με χαμηλό εισόδημα. Σε ελάχιστο χρόνο, η παραγωγή αυξήθηκε σε περισσότερες από 6000 μονάδες το 1950.

Αγοράστε ένα Citroën 2CV;

Το 1948 το αυτοκίνητο ήταν εξοπλισμένο με έναν αερόψυκτο κινητήρα 375 cc, σχεδιασμένος από τους Walter Becchia και Lucien Gerard. Με τα χρόνια, δεν υπήρξαν πολλές αλλαγές στον κινητήρα. Η μόνη αλλαγή που έγινε ήταν η χωρητικότητα του κινητήρα. Το 1955 το αυτοκίνητο είχε κινητήρα 425 cc. Δεκατρία χρόνια αργότερα, το 1968, το αυτοκίνητο είχε κινητήρα 602 cc. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αλλαγή της φορολογικής κατάταξης του αυτοκινήτου, η οποία οδήγησε το αυτοκίνητο σε 3CV. Το όνομα του αυτοκινήτου παρέμεινε το ίδιο. Ένα εξαιρετικό χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου ήταν το γρανάζι, επειδή το γρανάζι βγήκε οριζόντια από το ταμπλό και η λαβή του ήταν καμπυλωμένη προς τα πάνω.

Citroën 2CV

E&R Classics, ο ειδικός της Citroën Classic Car!

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το απόθεμά μας

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της αγοράς ενός αυτοκινήτου Citroën 2CV στο ER Classics;
- Μια μεγάλη ποικιλία από κλασικά αυτοκίνητα προς πώληση
- Όλα τα αυτοκίνητα ελέγχονται προσεκτικά από τους μηχανικούς στο εργαστήριό μας
- MOT, συγκόλληση και εσωτερικές διαδικασίες για το Citroën 2CV αυτοκίνητό σας
- Η εξειδικευμένη μηχανική του oldtimer μπορεί να φροντίσει όλες τις διαδικασίες
- Μπορούμε να φροντίσουμε για επισκευές, συντήρηση και προσαρμοσμένες ανάγκες
- Πλήρης αποκατάσταση του αυτοκινήτου σας Citroën 2CV
- Μπορούμε να παραδώσουμε το κλασικό αυτοκίνητό σας σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα