NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL
Κυριακή 6 Δεκεμβρίου ΕΚΤΟΣ ΑΝΟΙΞΗΣ από 12:00 έως 16:00
Πηγαίνετε στο απόθεμα Πουλήστε το αυτοκίνητό μου

Ferrari Testarossa

Το Ferrari Testarossa είναι ένα 12-κύλινδρο σπορ αυτοκίνητο μεσαίου κινητήρα. Η παραγωγή ξεκίνησε το 1984, ως διάδοχος του Ferrari Berlinetta Boxer. Αρχικά παράχθηκε από το 1984 έως το 1991, με δύο αναθεωρήσεις μοντέλου μετά το τέλος της παραγωγής Testarossa και την εισαγωγή των Ferrari 512 TR και Ferrari F512 M, που παράγονται από το 1992 έως το 1996. Σχεδόν 10.000 μονάδες (Testarossas, 512 TRs και F512 Ms) ήταν παράγεται, καθιστώντας το ένα από τα πιο παραγόμενα μοντέλα Ferrari στην ιστορία, παρά την υψηλή τιμή και τον εξωτικό σχεδιασμό του Το Ferrari F512 M λιανικής πώλησης το 1995 έναντι 220,000 USD. Το Testarossa είναι ένα δίθυρο κουπέ που έκανε πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2. Όλες οι εκδόσεις Testarossa είχαν ένα χειροκίνητο κιβώτιο 1984 ταχυτήτων που τοποθετήθηκε πίσω. Η διάταξη πίσω πίσω μεσαίου κινητήρα, πίσω τροχός διατηρεί το κέντρο βάρους στο κέντρο του αυτοκινήτου. Το αρχικό Testarossa επανασχεδιάστηκε το 5 και κυκλοφόρησε ως Ferrari 1992 TR. Το F512 M κυκλοφόρησε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 512. Το F1994 M ήταν το τελευταίο 512-κύλινδρο μεσαίου κινητήρα της Ferrari, εκτός από τα Ferrari F12, Ferrari Enzo και LaFerrari, με τον τελευταίο κινητήρα της Ferraris. Το Ferrari Testarossa αντικαταστάθηκε το 50 από το εμπρόσθιο 1996 Maranello coupé. Το Testarossa δεν πρέπει να συγχέεται με το Ferrari TR "Testa Rossa" στα τέλη της δεκαετίας του 550 και στις αρχές της δεκαετίας του 1950, που ήταν σπορ αυτοκίνητα GT.

Ferrari Classic Αυτοκίνητα προς πώληση

Το όνομα Testarossa (που σημαίνει "κόκκινο κεφάλι" στα ιταλικά) προέρχεται από τις κόκκινες ζωγραφισμένες καλύμματα έκκεντρων στο επίπεδο κινητήρα 12. Το Testarossa μπορεί να εντοπίσει τις ρίζες του πίσω στα ελαττώματα του 512i BB στο 1981. Τα προβλήματα που έπρεπε να διορθωθούν περιλάμβαναν μια καμπίνα που όλο και περισσότερο ζεστό και μια έλλειψη χώρου αποσκευών. Για να διορθώσει αυτά τα προβλήματα, η Testarossa έπρεπε να είναι μεγαλύτερη από τον προκάτοχό της, το Berlinetta Boxer. Το σώμα του Pininfarina ήταν μια απόκλιση από τον καμπυλωτό μπόξερ. Οι πλευρικές τσόπες που κάποιες φορές έπεσαν από τις πόρτες στα οπίσθια φτερά χρειάστηκαν για κανόνες σε αρκετές χώρες οι οποίοι απαγόρευσαν μεγάλα ανοίγματα στα αυτοκίνητα. Το Testarossa είχε διπλά καλοριφέρ στο πίσω μέρος με τον κινητήρα αντί για ένα απλό ψυγείο μπροστά. Οι τσέπες παρείχαν δροσερό αέρα στα πλευρικά θερμαντικά σώματα που ήταν τοποθετημένα στο πίσω μέρος, διατηρώντας έτσι τον κινητήρα σε υπερθέρμανση. Μία τελευταία μοναδική προσθήκη στο νέο design ήταν ένας μοναδικός καθρέπτης οροφής πίσω από την πλευρά του οδηγού και το 1987 με έναν καθρέπτη πίσω επιβάτη. Όπως και ο προκάτοχός της, η Testarossa χρησιμοποίησε συστήματα εμπρόσθιου και οπίσθιου συστήματος ανάρτησης με διπλό ψαλίδι. Όταν εισήχθη στο 1985, η Testarossa διέθετε ζάντες με μαγνήτη μονής βίδας, χρησιμοποιώντας το σύστημα Michelin TRX. Στο 1986 οι τροχοί διατηρούσαν τον ίδιο σχεδιασμό αλλά άλλαξαν σε μια τυπική διάμετρο 410mm, με πλάτος 200mm μπροστά και 250mm στο πίσω μέρος. Η ανάρτηση μοντέλου 1988.5 επανασχεδιάστηκε και οι τροχοί άλλαξαν ξανά από τη ρύθμιση του μονόκλειδου του μπουλονιού στο βασικό μοτίβο των πέντε μπουλονιών της Ferrari. Η Spider Ferrari Testarossa είναι η μόνη επίσημη μετατρέψιμη παραλλαγή του Testarossa. Το αυτοκίνητο έγινε για τον Gianni Agnelli, επικεφαλής του Fiat εκείνη τη στιγμή, ως δώρο. Η αράχνη Testarossa είχε ένα ασήμι εξωτερικό, ένα εσωτερικό από δέρμα λευκής μανόλιας με σκούρο μπλε λωρίδα που τρέχει πάνω από τα μαύρα μαύρα ράμματα και μια άσπρη κορυφή που θα μπορούσε να τοποθετηθεί με το χέρι. Το όχημα παραδόθηκε στην Agnelli στο 1986. Πολλοί πελάτες ζήτησαν το δικό τους Testarossa Spider, αλλά η Ferrari αρνήθηκε κάθε μία από αυτές. Η επίσημη Spider δεν ήταν διαφορετική μηχανικά από τα κανονικά Testarossas διαθέσιμα στην ευρωπαϊκή αγορά.

Αγοράζοντας ένα Ferrari Testarossa;

Η τιμή της Ferrari Testarossa στο 1989 ήταν USD 181,000. Αν και ήταν επιτυχής στο δρόμο, η Testarossa δεν εμφανίστηκε σε αγώνες. Ως κορυφαία σειρά της Ferrari κατά τη διάρκεια των 1980s, το αυτοκίνητο έκανε πολλές εμφανίσεις στην ποπ κουλτούρα, κυρίως στο arcade παιχνίδι OutRun και στην εποχή 3rd του Miami Vice.

Ferrari Testarossa

E&R Classics, ο ειδικός της Ferrari Classic Car!

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το απόθεμά μας

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα από την αγορά ενός αυτοκινήτου Ferrari Testarossa στο ER Classics;
- Μια μεγάλη ποικιλία από κλασικά αυτοκίνητα προς πώληση
- Όλα τα αυτοκίνητα ελέγχονται προσεκτικά από τους μηχανικούς στο εργαστήριό μας
- MOT, συγκόλληση και εσωτερικές διαδικασίες για το αυτοκίνητό σας Ferrari Testarossa
- Η εξειδικευμένη μηχανική του oldtimer μπορεί να φροντίσει όλες τις διαδικασίες
- Μπορούμε να φροντίσουμε για επισκευές, συντήρηση και προσαρμοσμένες ανάγκες
- Πλήρης ανανέωση του αυτοκινήτου σας Ferrari Testarossa
- Μπορούμε να παραδώσουμε το κλασικό αυτοκίνητό σας σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα