Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL
Νοέμβριος 11 (Ημέρα Ειρήνης) ΑΝΟΙΓΟΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Πηγαίνετε στο απόθεμα Πουλήστε το αυτοκίνητό μου

Jaguar E-Type Σειρά Ι

Μάρτιος 1961 η Σειρά Ι εισήχθη, αρχικά μόνο για εξαγωγή. Το λανσάρισμα της εγχώριας αγοράς ήρθε τέσσερις μήνες αργότερα τον Ιούλιο 1961. Τα αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή χρησιμοποίησαν τον τριπλό SU καρμπυρατέρ 3.8, έναν εξακύλινδρο κινητήρα Jaguar XK6 από το XK150S. Πολύ νωρίτερα κατασκευασμένα αυτοκίνητα χρησιμοποίησαν εξωτερικά μάνδαλα καλύμματος που απαιτούσαν ένα εργαλείο για να ανοίξουν και είχαν ένα επίπεδο σχέδιο δαπέδου. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι σπάνια και πιο πολύτιμα. Μετά από αυτό, τα δάπεδα Jaguar E-Type 1963 διαχωρίστηκαν για να παράσχουν περισσότερη αίθουσα ποδιού και τα δίδυμα μάνταλα κουκούλας κινήθηκαν μέσα στο αυτοκίνητο. Ο κινητήρας 3.8-λίτρων αυξήθηκε στα 4.2 λίτρα τον Οκτώβριο 1964.
Όλοι οι τύποι E διαθέτουν ανεξάρτητη οπίσθια ανάρτηση ελικοειδούς ελατηρίου με μπροστινά άκρα ράβδων στρέψης και φρένα δίσκων τεσσάρων τροχών, ενσωματωμένα στο πίσω μέρος, όλα ήταν με υποβοήθηση τροφοδοσίας. Η Jaguar ήταν ένας από τους πρώτους κατασκευαστές αυτοκινήτων που εξοπλίσαμε αυτοκίνητα με δισκόφρενα ως πρότυπο από το XK150 στο 1958. Η σειρά 1 μπορεί να αναγνωριστεί από προβολείς που καλύπτονται από γυαλί (έως 1967), μικρό άνοιγμα στο στόμιο μπροστά, φώτα σηματοδότησης και φώτα πίσω από προφυλακτήρες και άκρες εξαγωγής κάτω από την πινακίδα κυκλοφορίας στο πίσω μέρος.

Αυτοκίνητα Jaguar Classic προς πώληση

Τα μοντέλα 3.8 του 1965-λίτρα Jaguar E-Type 4.2 διαθέτουν καθίσματα με κάθισμα με επένδυση από δέρμα, κεντρικό πίνακα οργάνων με κονσόλα και αλουμινένιο κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων Moss που δεν διαθέτει συγχρονισμό για πρώτη ταχύτητα ("Moss box"). Τα αυτοκίνητα 4.2-liter έχουν πιο άνετα καθίσματα, βελτιωμένα φρένα και ηλεκτρικά συστήματα και ένα κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων με όλα τα συγχρονισμένα. Τα αυτοκίνητα 4.2-liter έχουν επίσης ένα σήμα στο μπότα που αναγγέλλει το "Jaguar XNUMX Lit E-Type". Τα προαιρετικά εξαρτήματα συμπεριλάμβαναν χρωμιωμένους τροχούς και μια αποσπώμενη σκληρή κορυφή για το OTS.

Μια έκδοση 2 + 2 του κουπέ προστέθηκε στο Jaguar E-Type 1966. Το 2 + 2 προσφέρει τη δυνατότητα αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Το σώμα είναι 9 σε (229 mm) μεγαλύτερο και οι γωνίες της οροφής είναι διαφορετικές με ένα πιο κάθετο αλεξήνεμο. (αυτό είναι μια λανθασμένη παραδοχή, τα S1 OTS, coupe και 2 + 2 είχαν ταυτόσημες παρμπρίζ). Ο roadster παρέμεινε αυστηρός διθέσιος.
Λιγότερο γνωστό, στο τέλος της παραγωγής της σειράς 1 και πριν από τη μεταβατική "σειρά 1 & frac12;" που αναφέρεται κατωτέρω, δημιουργήθηκε ένας πολύ μικρός αριθμός αυτοκινήτων Series 1 με ανοικτούς προβολείς. Οι ημερομηνίες παραγωγής σε αυτές τις μηχανές ποικίλλουν, αλλά η παραγωγή της δεξιάς κίνησης έχει επαληθευτεί μέχρι το Μάρτιο 1968. Ο μικρός αριθμός αυτών των αυτοκινήτων που παράγονται τα καθιστούν μεταξύ των πιο σπάνιων όλων των τύπων παραγωγής Ε.

Σειρά ετών μοντέλου I:
Jaguar E-Type 1961
Jaguar E-Type 1962
Jaguar E-Type 1963
Jaguar E-Type 1964
Jaguar E-Type 1965
Jaguar E-Type 1966
Jaguar E-Type 1967
Jaguar E-Type 1968

Μετά τη σειρά 1 υπήρξε μια μεταβατική σειρά αυτοκινήτων που χτίστηκαν στο 1967-1968, ανεπίσημα ονομαζόμενα "Σειρά 1 & frac12", τα οποία είναι εξωτερικά παρόμοια με τα αυτοκίνητα της σειράς 1. Λόγω της αμερικανικής πίεσης, τα νέα χαρακτηριστικά ήταν ανοιχτοί προβολείς, διαφορετικοί διακόπτες και κάποια αποσυμπίεση για μοντέλα των ΗΠΑ. Ορισμένες σειρές 1 & frac12. τα αυτοκίνητα έχουν επίσης διπλά ανεμιστήρες ψύξης και ρυθμιζόμενες πλάτες καθισμάτων. Τα χαρακτηριστικά σειράς 2 εισήχθησαν σταδιακά στη σειρά 1, δημιουργώντας το ανεπίσημο Series 1 & frac12. αλλά πάντα με το στυλ της σειράς 1.
Ένα ανοιχτό αυτοκίνητο 3.8-liter, το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που ολοκληρώθηκε, δοκιμάστηκε από το βρετανικό περιοδικό The Motor in 1961 και είχε μέγιστη ταχύτητα 149.1 mph και θα μπορούσε να επιταχύνει από 0 σε 60 mph (0 σε 97 km / h ) σε 7.1 δευτερόλεπτα. Καταγράφηκε κατανάλωση καυσίμου 21.3 μιλίων ανά αυτοκρατορικό γαλόνι. Το αυτοκίνητο δοκιμής κοστίζει £ 2,097 συμπεριλαμβανομένων των φόρων.

Αγοράζοντας μια σειρά Jaguar E-Type I;

Τα αυτοκίνητα που υποβλήθηκαν για οδικές δοκιμές από τα δημοφιλή περιοδικά αυτοκινήτου της εποχής, όπως τα περιοδικά The Motor, The Autocar και Autosport, προετοιμάστηκαν ειδικά από τα έργα της Jaguar για να δώσουν καλύτερες τιμές απόδοσης. Η εργασία αυτή συνεπαγόταν εξισορρόπηση των κινητήρων και λεπτή δουλειά, όπως η ροή αερίων στις κυλινδροκεφαλές και μπορεί ακόμη και να εμπλέκονται με βαλβίδες εισόδου μεγαλύτερης διαμέτρου.

Και τα δύο γνωστά αυτοκίνητα δοκιμών 1961: το Reg-Coupe Reg. Όχι. 9600 HP και τύπου E Convertible Reg 77 RW, εφοδιάστηκαν επίσης με δοκιμαστικά ελαστικά Dunlop Racing, τα οποία είχαν μεγαλύτερη κυλινδρική διάμετρο και χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας. Αυτό εξηγεί με ποιο τρόπο οι μέγιστες ταχύτητες 150 mph (240 km / h) που λήφθηκαν υπό ιδανικές συνθήκες δοκιμής. Το μέγιστο όριο ασφαλούς περιστροφής για τυπικούς κινητήρες 6-τύπων 3.8-λίτρων E είναι 5500 rpm. Οι μεταγενέστερες μονάδες 4.2-Liter είχαν κόκκινη σήμανση στον αναμεταδότη από μόλις 5,000 στροφές. Επομένως, η μέγιστη ασφαλής ταχύτητα κινητήρα είναι 127mph και 137mph στο όριο 5,500 rpm. Και τα δύο δοκιμαστικά αυτοκίνητα πρέπει να έχουν φτάσει ή να υπερβούν τις στροφές 6000 στις κορυφαίες ταχύτητες ενώ είναι σε οδική δοκιμή στο 1961.

Jaguar E-Type Σειρά Ι

E & R Classics, ο ειδικός σας Jaguar Classic Car!

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το απόθεμά μας

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της αγοράς ενός αυτοκινήτου Jaguar E-Type Series I στην ER Classics;
- Μια μεγάλη ποικιλία από κλασικά αυτοκίνητα προς πώληση
- Όλα τα αυτοκίνητα ελέγχονται προσεκτικά από τους μηχανικούς στο εργαστήριό μας
- MOT, συγκόλληση και εσωτερικές διαδικασίες για το αυτοκίνητό σας Jaguar E-Type Series I
- Η εξειδικευμένη μηχανική του oldtimer μπορεί να φροντίσει όλες τις διαδικασίες
- Μπορούμε να φροντίσουμε για επισκευές, συντήρηση και προσαρμοσμένες ανάγκες
- Πλήρης ανανέωση του αυτοκινήτου Jaguar E-Type Σειράς Ι
- Μπορούμε να παραδώσουμε το κλασικό αυτοκίνητό σας σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα