NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL
Κυριακή 6 Δεκεμβρίου ΕΚΤΟΣ ΑΝΟΙΞΗΣ από 12:00 έως 16:00
Πηγαίνετε στο απόθεμα Πουλήστε το αυτοκίνητό μου

Jaguar XK120

Το Jaguar XK120 είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από την Jaguar μεταξύ 1948-1954. Ήταν το πρώτο σπορ αυτοκίνητο της Jaguar από το SS 100, το οποίο σταμάτησε την παραγωγή το 1940. Το XK120 κυκλοφόρησε και ως ανοιχτό 2θέσιο και roadster στο 1948 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λονδίνου ως επίδειξη αυτοκινήτου για τον νέο κινητήρα Jaguar XK. Το αυτοκίνητο προβολής ήταν το πρώτο πρωτότυπο που έμοιαζε σχεδόν πανομοιότυπο με τα αυτοκίνητα παραγωγής, εκτός από το ότι οι ίσιοι εξωτερικοί πυλώνες του παρμπρίζ του θα ήταν καμπυλωμένοι στην έκδοση παραγωγής. Το roadster προκάλεσε μια αίσθηση, η οποία έπεισε τον William Lyons (ιδρυτή Jaguar και αφεντικό του σχεδιασμού) να το θέσει σε παραγωγή. Ξεκινώντας από το 1948, τα πρώτα 242 αυτοκίνητα είχαν ξύλινα κουφώματα ανοιχτά δίθυρα με πάνελ αλουμινίου. Η παραγωγή μετατράπηκε σε βαρύτερο χάλυβα 1cwt ή 51kg στις αρχές του 1950. Το "120" αναφερόταν στην κορυφαία ταχύτητα των 120 mph του αλουμινίου, το οποίο το έκανε το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο τη στιγμή της κυκλοφορίας του. Το 1949 το πρώτο roadster παραγωγής παραδόθηκε στο Clark Gable. Τελικά το XK120 έγινε διαθέσιμο σε δύο ανοιχτές εκδόσεις, πρώτα ως ανοιχτό διθέσιο γνωστό στις ΗΠΑ ως roadster και στη συνέχεια ως drophead coupé (DHC) το 1953. και το 1951 επίσης ως κλειστό ή σταθερό κουπέ (FHC). Στις 30 Μαΐου 1949, στον κενό αυτοκινητόδρομο Ostend-Jabbeke στο Βέλγιο, ένα πρωτότυπο XK120 πέτυχε ένα μέσο όρο διαδρομών σε αντίθετες κατευθύνσεις των 132.6 μίλια / ώρα. Το 1950 και το 1951, σε ένα οβάλ κομμάτι στη Γαλλία, οι roadsters XK120 είχαν μέσο όρο πάνω από 100 μίλια / ώρα για 24 ώρες και πάνω από 130 μίλια / ώρα για μια ώρα. Το 1952, ένα κουπέ με σταθερό κεφάλι πήρε πολλά παγκόσμια ρεκόρ για ταχύτητα και απόσταση, όταν ήταν κατά μέσο όρο 100 μίλια / ώρα για μια εβδομάδα. Οι Roadsters ήταν επίσης επιτυχημένοι σε αγώνες και ράλι.

Αυτοκίνητα Jaguar Classic προς πώληση

Τα πρώτα roadsters κατασκευάστηκαν από τα τέλη του 1948 έως τις αρχές του 1950. Αρχίζοντας με το μοντέλο του 1950, όλα τα επόμενα XK120s παράγονται μαζικά με πρεσαριστά ατσάλινα σώματα. Οι εκδόσεις DHC και FHC, πιο πολυτελή από τα roadsters, είχαν παράθυρα με κουρτίνες και ξύλινες καπλαμάδες στο ταμπλό και τα εσωτερικά καπάκια. Με κυλινδροκεφαλές κράματος και δύο καρμπυρατέρ SU πλευρικού βυθίσματος, ο κινητήρας dual overhead-cam 3.4L straight-6 XK ήταν συγκριτικά προηγμένος για μια μονάδα μαζικής παραγωγής της εποχής του. Με τυπική αναλογία συμπίεσης 8: 1 ανέπτυξε 160bhp, χρησιμοποιώντας καύσιμο 80 οκτανίων. Τα περισσότερα από τα πρώτα αυτοκίνητα εξήχθησαν. μια έκδοση χαμηλής συμπίεσης 7: 1, με κατά συνέπεια μειωμένη απόδοση, προοριζόταν για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Το εργοστάσιο Jaguar προσέφερε στους roadsters την υψηλότερη αναλογία συμπίεσης προς τον τύπο. Οι δημοσιογράφοι θα μπορούσαν να δοκιμάσουν τη βέλτιστη απόδοση του μοντέλου στο Βέλγιο, σε μια μεγάλη, ευθεία οδό μεταξύ Jabbeke και Ostend. Ο βασικός σχεδιασμός του κινητήρα XK, που αργότερα τροποποιήθηκε σε εκδόσεις 3.8 και 4.2 λίτρων, κράτησε μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1980. Όλα τα XK120 είχαν ανεξάρτητη μπροστινή ανάρτηση ράβδου στρέψης, ημι-ελλειπτικά φύλλα ελατηρίου στο πίσω μέρος, ανακυκλούμενο τιμόνι, τηλεσκοπικά ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού και γενικά 12 "φρένα τυμπάνων που ήταν επιρρεπή στο ξεθώριασμα. Ορισμένα αυτοκίνητα εξοπλίστηκαν με αλουμίνιο ταμπούρα για να ξεπεράσουν το ξεθώριασμα. Οι ελαφριοί καμβά του roadsters και οι αποσπώμενες πλευρικές οθόνες στοιβάζονται πίσω από τα καθίσματα και οι πόρτες σε στιλ barchetta δεν είχαν εξωτερικές λαβές. Αντ 'αυτού υπήρχε ένα εσωτερικό κορδόνι που ήταν προσβάσιμο μέσω ενός πτερυγίου στις πλευρικές οθόνες. Το αλεξήνεμο θα μπορούσε να αφαιρεθεί για να το αντικαταστήσει με αεροσκόπια. Το drophead coupé (DHC) είχε επένδυση, επένδυση από καμβά, το οποίο διπλώθηκε στο πίσω κατάστρωμα πίσω από τα καθίσματα όταν αποσύρθηκε, και αναδιπλούμενα παράθυρα με ανοιχτά φωτιστικά. Το παρμπρίζ με επίπεδη γυάλινη επιφάνεια 2 τεμαχίων τοποθετήθηκε σε ατσάλινο πλαίσιο που ενσωματώθηκε στο σώμα και είχε το ίδιο χρώμα. Τα ταμπλό και τα καπάκια πόρτας τόσο στο DHC όσο και στο FHC ήταν επενδεδυμένα με ξύλο, ενώ τα πιο σπαρτιά roadsters ήταν δερμάτινα διακοσμημένα. Όλα τα μοντέλα είχαν αφαιρούμενα σπάτουλα που κάλυπταν τις καμάρες των πίσω τροχών, γεγονός που ενίσχυσε την βελτιωμένη εμφάνιση. Σε αυτοκίνητα εξοπλισμένα με προαιρετικούς κεντρικούς τροχούς με κεντρικό κλείδωμα, οι σπάτουλοι παραλείφθηκαν καθώς δεν έδωσαν επαρκή απόσταση για τα χρωματιστά, 2-αυτιά Rudge-Whitworth. Οι επιχρωμιωμένοι τροχοί ήταν προαιρετικοί από το 1953. Εκτός από τους τροχούς, οι αναβαθμίσεις στην έκδοση του Ειδικού Εξοπλισμού (που ονομάζεται έκδοση M στις Ηνωμένες Πολιτείες) περιλάμβαναν αυξημένη ισχύ, σκληρότερη ανάρτηση και σύστημα διπλής εξάτμισης.

Αγοράζοντας ένα Jaguar XK120;

Το Νοέμβριο το 1949 Το περιοδικό Motor εξέτασε ένα Roadster XK120. Αυτό το αυτοκίνητο προ-παραγωγής που καταχωρήθηκε ως HKV 455, ήταν το πρώτο πρωτότυπο που κατασκευάστηκε. Ήταν επίσης το μοντέλο εμφάνισης αυτοκινήτων 1948 στο Λονδίνο. Όταν δοκιμάστηκε, είχε τον λόγο συμπίεσης 8: 1, ήταν εφοδιασμένος με υπογούφερ και έτρεξε με κουκούλα και πλευρικές οθόνες στη θέση του. Το περιοδικό ανέφερε μέγιστη ταχύτητα 124.6mph, επιτάχυνση από 0 σε 60 mph σε 10.0 δευτερόλεπτα και κατανάλωση καυσίμου 19.8 μίλια ανά αυτοκρατορικό γαλόνι.

Jaguar XK120

E&R Classics, ο ειδικός της Jaguar Classic Car!

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το απόθεμά μας

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της αγοράς ενός αυτοκινήτου Jaguar XK120 στην ER Classics;
- Μια μεγάλη ποικιλία από κλασικά αυτοκίνητα προς πώληση
- Όλα τα αυτοκίνητα ελέγχονται προσεκτικά από τους μηχανικούς στο εργαστήριό μας
- MOT, συγκόλληση και εσωτερικές διαδικασίες για το αυτοκίνητό σας Jaguar XK120
- Η εξειδικευμένη μηχανική του oldtimer μπορεί να φροντίσει όλες τις διαδικασίες
- Μπορούμε να φροντίσουμε για επισκευές, συντήρηση και προσαρμοσμένες ανάγκες
- Ολοκληρώστε την ανακαίνιση του αυτοκινήτου σας Jaguar XK120
- Μπορούμε να παραδώσουμε το κλασικό αυτοκίνητό σας σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα