NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL
Κυριακή 6 Δεκεμβρίου ΕΚΤΟΣ ΑΝΟΙΞΗΣ από 12:00 έως 16:00
Πηγαίνετε στο απόθεμα Πουλήστε το αυτοκίνητό μου

MG TD

Το MG TD (1950) συνδύασε το σύστημα μετάδοσης κίνησης του TC, έναν τροποποιημένο οπίσθιο άξονα με οπίσθιο γρανάζι, το σασί τύπου MG Y, ένα οικείο σώμα τύπου T και ανεξάρτητη ανάρτηση χρησιμοποιώντας σπειροειδή ελατήρια από το σαλόνι τύπου MG Y: δρόμος 1950 -αναφορά δοκιμής που περιγράφεται ως "πιο εντυπωσιακή" η προκύπτουσα "μεταμόρφωση ... στην άνεση της οδήγησης". Επίσης, ανυψώθηκε από το επιτυχημένο σαλόνι 1 λίτρου της εταιρείας για το TD ήταν το (ακόμα υψηλής ταχύτητας) ράφι και το γρανάζι. Επιπλέον, το TD περιείχε μικρότερους τροχούς τύπου δίσκου 15 ιντσών, μια αριστερή επιλογή οδήγησης και τυπικούς προφυλακτήρες εξοπλισμού και over-αναβάτες. Το αυτοκίνητο ήταν επίσης 5 ίντσες (130 mm) πλάτος με ένα ίχνος 50 ίντσες.

MG Classic Cars προς πώληση

Για τον οδηγό, η "προστασία από όλες τις καιρικές συνθήκες" ήταν καλή από τα πρότυπα της εποχής. Για νυχτερινή οδήγηση, ο φωτισμός οργάνων ήταν «αποτελεσματικός αλλά όχι εκθαμβωτικός, από ένα απαλό πράσινο φωτισμό». Δεν υπήρχε ακόμη μετρητής καυσίμου, αλλά τα 11 βρετανικά γαλόνια χωρητικότητας δεξαμενής έδωσαν ένα εύρος μεταξύ στάσεων ανεφοδιασμού περίπου 300 μιλίων και ενός πράσινου φωτός στην όψη αναβοσβήνει μια «προειδοποίηση» όταν το επίπεδο καυσίμου ήταν κάτω από περίπου 2½ βρετανικά γαλόνια.

Στο 1950 εισήχθη το TD MkII, παράγεται παράλληλα με το κανονικό αυτοκίνητο, με έναν κινητήρα με υψηλότερο συντονισμό, χρησιμοποιώντας αναλογία συμπίεσης 8.0: 1 δίνοντας το 57 bhp στις στροφές 5500. Ο υψηλότερος κινητήρας αναλογίας συμπίεσης προσφέρθηκε με τις αγορές εξαγωγής στο μυαλό και δεν θα ήταν κατάλληλος για το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου χάρη στη συνεχιζόμενη λειτουργία των περιορισμών καυσίμων κατά τη διάρκεια του πολέμου, οι αγοραστές περιορίζονταν ακόμη στο οκτάνιο 72 "βενζίνη της πισίνας". Το TD MkII διαθέτει επίσης διπλές αντλίες καυσίμου, αναθεωρημένους αποσβεστήρες και υψηλότερο λόγο πίσω άξονα
Σχεδόν τα 30,000 TDs είχαν παραχθεί, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων 1700 Mk II, όταν η σειρά έληξε στο 1953 με όλα εκτός από το 1656 που εξήχθησαν, 23,488 από αυτά μόνο στις ΗΠΑ. Το κύριο παράπονο που είχαν οι ιδιοκτήτες των ΗΠΑ με το MG T που πωλήθηκε στις ΗΠΑ ήταν το βρετανικό σύστημα volt 12, το οποίο ήταν δύσκολο να τεθεί σε λειτουργία όταν ξέσπασε ένα φως κεφαλής και άλλα ηλεκτρικά είδη. Επίσης, είχαν μικρές καταγγελίες για την έλλειψη μετρητή νερού και καυσίμου. Αλλά γενικά στις έρευνες οι ιδιοκτήτες του αμερικανικού MG T είχαν πιο θετικές παρατηρήσεις από αρνητικές. Ο χρόνος 0-60mph ήταν 22.7 δευτερόλεπτα σύμφωνα με τη δημοφιλή μηχανική.

Αγοράζοντας ένα MG TD;

Ένα παράδειγμα που δοκιμάστηκε από το περιοδικό The Motor το 1952 είχε τελική ταχύτητα 77 mph και θα μπορούσε να επιταχυνθεί από 0-60 mph (97 km / h) σε 18.2 δευτερόλεπτα. Καταγράφηκε κατανάλωση καυσίμου 26.7 μιλίων ανά αυτοκρατορικό γαλόνι.

Στην 1998, τα δικαιώματα, οι πνευματικές ιδιότητες και τα εμπορικά σήματα που σχετίζονται με την παραγωγή του MG TD αποκτάται από την TD Cars Sdn Bhd στη Μαλαισία για την αναπαραγωγή της σειράς TD ως TD2000.

MG TD

E&R Classics, ο ειδικός σας MG Classic Car!

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το απόθεμά μας


Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της αγοράς ενός αυτοκινήτου MG TD στην ER Classics;
- Μια μεγάλη ποικιλία από κλασικά αυτοκίνητα προς πώληση
- Όλα τα αυτοκίνητα ελέγχονται προσεκτικά από τους μηχανικούς στο εργαστήριό μας
- MOT, συγκόλληση και εσωτερικές διαδικασίες για το αυτοκίνητό σας MG TD
- Η εξειδικευμένη μηχανική του oldtimer μπορεί να φροντίσει όλες τις διαδικασίες
- Μπορούμε να φροντίσουμε για επισκευές, συντήρηση και προσαρμοσμένες ανάγκες
- Πλήρης αποκατάσταση του αυτοκινήτου σας MG TD
- Μπορούμε να παραδώσουμε το κλασικό αυτοκίνητό σας σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα