Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL
Κυριακή Δεκέμβριος 1 EXTRA OPEN από 12: 00 σε 16: 00
Πηγαίνετε στο απόθεμα Πουλήστε το αυτοκίνητό μου

MG MGA

Το MGA είναι ένα αθλητικό αυτοκίνητο που παράγεται από το τμήμα MG της British Motor Corporation από την 1955-1962. Αντικατέστησε τα παλαιότερα αυτοκίνητα τύπου Τ και αντιπροσωπεύει ένα πλήρες στύψιμο στυλ από τα παλαιότερα οχήματα. Το αυτοκίνητο ξεκίνησε επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης στο 1955. Ένα σύνολο μονάδων 101,081 πωλήθηκαν μέχρι το τέλος της παραγωγής τον Ιούλιο 1962, η μεγάλη πλειοψηφία των οποίων εξήχθη. Μόνο αυτοκίνητα 5869 πωλήθηκαν στην εγχώρια αγορά, το υψηλότερο ποσοστό εξαγωγής οποιουδήποτε βρετανικού αυτοκινήτου. Αντικαταστάθηκε από το MGB.

MG Classic Cars προς πώληση

Ο σχεδιασμός MGA χρονολογείται από το 1951, όταν ο σχεδιαστής της MG Syd Enever δημιούργησε ένα βελτιωμένο σώμα για το αυτοκίνητο της TD Le Mans της George Philips. Το πρόβλημα με αυτό το αυτοκίνητο ήταν η υψηλή θέση καθίσματος του οδηγού λόγω των περιορισμών στη χρήση του πλαισίου TD. Ένα νέο πλαίσιο σχεδιάστηκε με τα πλευρικά μέλη πιο μακριά και το πάτωμα προσαρτημένο στον πυθμένα και όχι πάνω από τα τμήματα του πλαισίου. Ένα πρωτότυπο χτίστηκε και παρουσιάστηκε στον πρόεδρο της BMC Leonard Lord. Απέρριψε την ιδέα να κατασκευάσει το νέο αυτοκίνητο, καθώς είχε μόλις υπογράψει μια συμφωνία με τον Donald Healey για την παραγωγή των οχημάτων Austin-Healey 2 εβδομάδες πριν. Πτώση των πωλήσεων των παραδοσιακών μοντέλων MG προκάλεσε αλλαγή της καρδιάς, και το αυτοκίνητο, αρχικά να ονομάζεται UA-σειρά, έφερε πίσω. Δεδομένου ότι ήταν τόσο διαφορετικό από τα παλαιότερα μοντέλα MG ονομάστηκε MGA, το "πρώτο μιας νέας γραμμής" για να παραθέσω τη σύγχρονη διαφήμιση. Υπήρχε επίσης ένας νέος κινητήρας διαθέσιμος, επομένως το αυτοκίνητο δεν είχε την αρχικά προβλεπόμενη μονάδα XPAG, αλλά ήταν εφοδιασμένο με τον εταιρικό τύπο BM της σειράς B επιτρέποντας μια κατώτερη γραμμή καπό.

Αγοράζοντας ένα MG MGA;

Ήταν ένας σχεδιασμός σώματος-πλαισίου και χρησιμοποίησε τη μοτοσικλέτα "σειράς B" 4 από το σαλόνι MG Magnette που οδηγούσε τους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων 4. Η ανάρτηση ήταν ανεξάρτητη με ελικοειδή ελατήρια και ραφές στο μπροστινό μέρος και άκαμπτο άξονα με ημι-ελλειπτικά ελατήρια στο πίσω μέρος. Το τιμόνι ήταν με ράφι και γρανάζι. Το αυτοκίνητο ήταν διαθέσιμο είτε με συρματόσχοινο είτε με χαλύβδινο δίσκο.

MG MGA

E & R Classics, ο ειδικός MG Classic Car!

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το απόθεμά μας


Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της αγοράς ενός αυτοκινήτου MG MGA στην ER Classics;
- Μια μεγάλη ποικιλία από κλασικά αυτοκίνητα προς πώληση
- Όλα τα αυτοκίνητα ελέγχονται προσεκτικά από τους μηχανικούς στο εργαστήριό μας
- MOT, συγκόλληση και εσωτερικές διαδικασίες για το αυτοκίνητό σας MG MGA
- Η εξειδικευμένη μηχανική του oldtimer μπορεί να φροντίσει όλες τις διαδικασίες
- Μπορούμε να φροντίσουμε για επισκευές, συντήρηση και προσαρμοσμένες ανάγκες
- Πλήρης αποκατάσταση του αυτοκινήτου σας MG MGA
- Μπορούμε να παραδώσουμε το κλασικό αυτοκίνητό σας σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα