Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL
Κυριακή Δεκέμβριος 1 EXTRA OPEN από 12: 00 σε 16: 00
Πηγαίνετε στο απόθεμα Πουλήστε το αυτοκίνητό μου

Triumph TR3

Το Triumph TR3 είναι ένα αθλητικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε μεταξύ του 1955-1962 από το Standard-Triumph στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η παραλλαγή facelifted, ανεπίσημα γνωστή ως "TR3A", εισήγαγε την παραγωγή στο 1957 και η τελική έκδοση, ανεπίσημα το "TR3B", παρήχθη στο 1962.

Παρόλο που το TR3 παρέχεται συνήθως ως ανοιχτό 2-κάθισμα, ένα περιστασιακό πίσω κάθισμα και μανσέτα από σκληρό χάλυβα ήταν διαθέσιμα ως έξτρα.
Το αυτοκίνητο τροφοδοτήθηκε από κινητήρα 1991cc straight-4 OHV ο οποίος αρχικά παρήγαγε το 95 bhp αυξάνοντας το 100 bhp στις στροφές 5000. Το χειροκίνητο κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων μπορεί να συμπληρωθεί από μια μονάδα overdrive στην κορυφαία αναλογία 3 που λειτουργεί ηλεκτρικά και ελέγχεται από έναν διακόπτη στην ταμπέλα. Στο 1956 τα μπροστινά φρένα άλλαξαν από τύμπανα σε δίσκους, με αποτέλεσμα το TR3 να γίνει το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής σειράς που θα τοποθετηθεί έτσι.

Triumph Classic Αυτοκίνητα προς πώληση

Η ανάρτηση πραγματοποιήθηκε με διπλά Α-βραχίονες, μανσέτα από χαλκό μαγγανίου, ελικοειδή ελατήρια και μπροστινά κτυπήματα σωλήνων, προαιρετική ράβδο προστασίας κατά των κυλίνδρων και με σύστημα διεύθυνσης σκουληκιών και στροφέων. Σε αντίθεση με τα MG της ίδιας περιόδου, ο μηχανισμός διεύθυνσης και ο σύνδεσμος είχαν σημαντικό παιχνίδι και τριβή, που αυξήθηκε με φθορά.

Το πίσω μέρος ήταν τα συνηθισμένα ελατήρια των φύλλων, με συμπαγή άξονα και κραδασμούς μοχλού, εκτός από το ότι οι κιγκλιδώματα πλαισίου (κουτί) ήταν τοποθετημένοι κάτω από τον άξονα. Οι τροχοί είχαν διάμετρο 15inch διάμετρο x 4.5 ", ενώ οι τροχοί συρμάτινων καλωδίων 48 ήταν προαιρετικοί.Οι τροχούς ήταν συνήθως βαμμένοι, είτε χρώματος αμαξώματος είτε αργού, αλλά και ματ χρώμιο και λαμπερό χρώμιο. power assist.
Το βάρος του ήταν σημαντικά μεγαλύτερο από το Morgan + 4 και το Pours "Bath Tub" (pre-911), αλλά όχι πολύ περισσότερο από το MGA και το MGB. Όλοι εκτός από το Morgan, που μοιράστηκε τον ίδιο κινητήρα, ήταν ουσιαστικά λιγότερο ισχυροί.
Αν και, υπό τις περισσότερες συνθήκες ήταν πολύ ευαίσθητο και συγχωρεί, είχε κάποιες χειραψίες. Το πλαίσιο, το οποίο μοιράστηκε με τα TR2, TR3, TR3A και TR4, είχε περιορισμένο τροχό και το αυτοκίνητο ήταν κάπως ψηλό και στενό για ένα αληθινό σπορ αυτοκίνητο. Ως αποτέλεσμα, σε πολύ σκληρές στροφές, ο εσωτερικός πίσω τροχός θα ανέβαινε, προκαλώντας ξαφνική υπερβολική κίνηση λόγω του αυξημένου φορτίου στο εξωτερικό πίσω ελαστικό. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα με τα ολοένα και πιο κοινά ακτινωτά ελαστικά. Η αρχική ανάρτηση TR2 / 3 / 3A χτίστηκε με τα παλαιότερα σχέδια ελαστικών μεμβράνης bias στο μυαλό. Η ανύψωση του τροχού ήταν πιο ξαφνική από αυτή των άλλων αυτοκινήτων, επειδή προκλήθηκε από την άφιξη στο τέλος της διαδρομής ανάρτησης, ενώ εξακολουθούσε να υπάρχει φορτίο στο ελαστικό, οπότε το φορτίο στον άλλο (εξωτερικό) πίσω τροχό ήταν ασυνεχής λειτουργία φορτίο στροφών, αντί να αλλάζει κλίση.

Αγοράζοντας ένα Triumph TR3;

Το TR3 είναι ένας πραγματικός roadster, σχεδιασμένος για ηλιόλουστες καιρικές συνθήκες με αφαιρούμενη προστασία από βροχή. Έχει μια μετατρέψιμη κορυφή που ασφαλίζει και αφαιρεί και αφαιρούμενες πλευρικές κουρτίνες, επιτρέποντας πολύ χαμηλές πόρτες με padding για να στηρίξει το χέρι κάποιου. Υπάρχουν τρύπες στο πάτωμα με ελαστικά βύσματα, έτσι ώστε ο αρχικά παρεχόμενος γρύλος να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το εσωτερικό του αυτοκινήτου, όπως και το Jaguar XK120. Ο προαιρετικός θερμαντήρας ήταν κακός και η βαλβίδα διακοπής ήταν κάτω από την κουκούλα. Ένα τρίτο άτομο θα μπορούσε να πάρει πίσω από τα καθίσματα, εάν είναι απολύτως απαραίτητο.

Παρασκευάστηκαν παραδείγματα 13,377 του πρωτότυπου "pre-facelift" TR3, εκ των οποίων το 1286 πωλήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο. τα υπόλοιπα εξήχθησαν κυρίως στις ΗΠΑ.

Triumph TR3

E & R Classics, ο ειδικός Triumph Classic Car!

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το απόθεμά μας


Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της αγοράς ενός αυτοκινήτου Triumph TR3 στην ER Classics;
- Μια μεγάλη ποικιλία από κλασικά αυτοκίνητα προς πώληση
- Όλα τα αυτοκίνητα ελέγχονται προσεκτικά από τους μηχανικούς στο εργαστήριό μας
- MOT, συγκόλληση και εσωτερικές διαδικασίες για το αυτοκίνητό σας Triumph TR3
- Η εξειδικευμένη μηχανική του oldtimer μπορεί να φροντίσει όλες τις διαδικασίες
- Μπορούμε να φροντίσουμε για επισκευές, συντήρηση και προσαρμοσμένες ανάγκες
- Πλήρης αποκατάσταση του αυτοκινήτου Triumph TR3
- Μπορούμε να παραδώσουμε το κλασικό αυτοκίνητό σας σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα