NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL
Κυριακή 6 Δεκεμβρίου ΕΚΤΟΣ ΑΝΟΙΞΗΣ από 12:00 έως 16:00
Πηγαίνετε στο απόθεμα Πουλήστε το αυτοκίνητό μου

Porsche 914

Στα τέλη της δεκαετίας του 1960, τόσο η Porsche όσο και η Volkswagen χρειάζονταν νέα μοντέλα. Η Porsche έψαχνε έναν αντικαταστάτη για το επίπεδο εισόδου 912, και η Volkswagen ήθελε ένα νέο σπορ κουπέ για να αντικαταστήσει τον Karmann Ghia. Εκείνη την εποχή, η πλειοψηφία των αναπτυξιακών εργασιών της Volkswagen χειρίστηκε η Porsche. Ο Ferdinand Piëch, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για την έρευνα και ανάπτυξη στην Porsche, ανατέθηκε για το έργο 914. Αρχικά σκοπεύοντας να πουλήσει το όχημα με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα ως Volkswagen και με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα ως Porsche, η Porsche αποφάσισε κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης ότι τα μοντέλα VW και Porsche να μοιράζονται το ίδιο σώμα θα ήταν επικίνδυνα για επιχειρήσεις και έπεισαν τη Volkswagen για να τους επιτρέψουν να πουλήσουν και τις δύο εκδόσεις ως Porsches στη Βόρεια Αμερική.

Porsche Classic Cars προς πώληση

Το πρώτο πρωτότυπο 914 παρουσιάστηκε τον Μάρτιο 1, 1968. Ωστόσο, η ανάπτυξη έγινε περίπλοκη μετά τον πρόεδρο της Volkswagen, Heinz Nordhoff, που απεβίωσε τον Απρίλιο 12, 1968. Ο διάδοχός του, ο Kurt Lotz, δεν συνδέθηκε με τη δυναστεία της Porsche, οπότε η λεκτική συμφωνία μεταξύ της VW και της Porsche έπεσε. Κατά τη γνώμη της Lotz, η Volkswagen είχε όλα τα δικαιώματα στο μοντέλο και δεν υπήρχε κανένα κίνητρο να το μοιραστεί με την Porsche αν δεν συμμετείχε στα έξοδα εξοπλισμού. Με αυτήν την απόφαση, η τιμή και η εμπορική ιδέα για το 914 απέτυχαν ακόμη και πριν αρχίσει η παραγωγή της σειράς. Ως αποτέλεσμα, η τιμή του πλαισίου αυξήθηκε σημαντικά, και το 914 / 6 κατέληξε να κοστίζει μόνο λίγο λιγότερο από το 911T. Το 914 / 6 δεν πωλήθηκε πολύ καλά, ενώ το πολύ φθηνότερο 914 / 4 έγινε ο κορυφαίος πωλητής της Porsche κατά τη διάρκεια του μοντέλου, ξεπερνώντας το Porsche 911 με ευρύ περιθώριο πώλησης σε όλο τον κόσμο.

Αγοράζοντας ένα Porsche 914;

Οι εκδόσεις VW χαρακτηρίστηκαν αρχικά με 80 PS με ψεκασμό καυσίμου 1.7L με τέσσερις κινητήρες βασισμένους στον αερόψυκτο κινητήρα Volkswagen. Η παραλλαγή 914 / 6 της Porsche χαρακτήρισε έναν κινητήρα 110 PS 2.0L 1969 911L από το 1969 911T, τοποθετημένο στο μέσο του σκάφους μπροστά από μια έκδοση του κιβωτίου 901 914 "6" διαμορφωμένο για ένα αυτοκίνητο μεσαίου κινητήρα. Η Karmann κατασκευάζει το τροχαίο σασί στο εργοστάσιο τους, ολοκληρώνει την εσωτερική παραγωγή της VW ή εκδίδει εκδόσεις στην Porsche για την τελική συναρμολόγησή τους. Τα μοντέλα 911 / 4 χρησιμοποίησαν παρόμοια ανάρτηση και φρένα για το 914, παρέχοντας ανώτερη συμπεριφορά και ανώτερη φρεναρίσματος σε σχέση με τα μοντέλα των τεσσάρων κυλίνδρων Volkswagen μαζί με υψηλότερη ισχύ εξόδου. Μια κοινοπραξία VW-Porsche, η Volkswagen της Αμερικής, χειρίστηκε την εξαγωγή στις ΗΠΑ, όπου και οι δύο εκδόσεις αποκομίστηκαν και πωλήθηκαν ως Porsches, εκτός από την Καλιφόρνια, όπου πωλήθηκαν σε αντιπροσώπους της Volkswagen. Τα αυτοκίνητα 6-κυλίνδρων πωλήθηκαν ως Volkswagen-Porsches σε ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες της VW. Οι αργές πωλήσεις και το αυξανόμενο κόστος οδήγησαν την Porsche να διακόψει την παραλλαγή 1972 / 3351 στο 100, μετά την παραγωγή μονάδων 2.0. η θέση του στο lineup συμπληρώθηκε από μια έκδοση που τροφοδοτήθηκε από μια νέα έκδοση 4 PS 1973L, έκδοση με έγχυση καυσίμου του κινητήρα τύπου 1974 της Volkswagen στο 1.7. Στο 85, ο κινητήρας 1.8 L αντικαταστάθηκε από ένα 914 PS 1976 L και το νέο σύστημα ψεκασμού καυσίμου L-Jetronic της Bosch προστέθηκε στις αμερικανικές μονάδες για να βοηθήσει στον έλεγχο των εκπομπών. Η παραγωγή 2.0 ολοκληρώθηκε στο 912. Ο κινητήρας 924 L με επίπεδη τετράδα συνέχισε να χρησιμοποιείται στο 914E, το οποίο παρείχε ένα βασικό μοντέλο μέχρι να εισαχθεί το 1970. Το 914 ήταν το αυτοκίνητο εισαγωγής αυτοκινήτων της χρονιάς στο 6 της Motor Trend. Ένα 24 / 1970 GT που δοκιμάστηκε από τους Γάλλους Claude Ballot-Lena και Guy Chasseuil κέρδισε την κατηγορία GTS και τερμάτισε έκτο συνολικά στις 914 Hours του Le Mans στο 6. Ο Brian Redman χρησιμοποίησε το 1970 / XNUMX για να διερευνήσει το μάθημα σε πρακτικές διαδρομές του κυκλώματος Targa Florio στο XNUMX.

Porsche 914

E&R Classics, ο ειδικός της Porsche Classic Car!

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το απόθεμά μας


Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της αγοράς ενός αυτοκινήτου Porsche 914 στην ER Classics;
- Μια μεγάλη ποικιλία από κλασικά αυτοκίνητα προς πώληση
- Όλα τα αυτοκίνητα ελέγχονται προσεκτικά από τους μηχανικούς στο εργαστήριό μας
- MOT, συγκόλληση και εσωτερικές διαδικασίες για το αυτοκίνητό σας Porsche 914
- Η εξειδικευμένη μηχανική του oldtimer μπορεί να φροντίσει όλες τις διαδικασίες
- Μπορούμε να φροντίσουμε για επισκευές, συντήρηση και προσαρμοσμένες ανάγκες
- Πλήρης ανανέωση του αυτοκινήτου Porsche 914
- Μπορούμε να παραδώσουμε το κλασικό αυτοκίνητό σας σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα