Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar ΧΚΕ
- 1962 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1962 Jaguar ΧΚΕ
- 1963 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1963 Jaguar ΧΚΕ
- 1964 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1964 Jaguar ΧΚΕ
- 1965 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1965 Jaguar ΧΚΕ
1952 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
Κατά την κυκλοφορία του το 1948, υπήρχαν μόνο μερικά αυτοκίνητα που μπορούσαν να ανταγωνιστούν το Jaguar XK120. Μια ανταγωνιστική Ferrari θα κόστιζε πάνω από 3 φορές την τιμή μιας πολύ συγκρίσιμης Jaguar XK120 και το Austin-Healey δεν θα κυκλοφορούσε παρά μόνο 2 χρόνια μετά την κυκλοφορία του FHC το 1951. Το 1951 Jaguar Το XK120 Fixed Head Coupe ήταν μια καλή επιλογή για αγοραστές τόσο τότε όσο και τώρα. Μια προσπάθεια διεύρυνσης της ελκυστικότητας της σειράς XK120 περικλείοντας την καμπίνα των επιβατών για κακές καιρικές συνθήκες Jaguar Η FHC θα αντιμετωπίσει τα ζητήματα πρακτικότητας της οδήγησης ενός XK120. Το FHC ήταν κάτι περισσότερο από ένα Roadster με σκληρό πάτο, σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε σχολαστικά.
Ingάχνω να αγοράσω ένα κλασικό Jaguar?
Καθ 'όλη την περίοδο παραγωγής 6 ετών, Jaguar θα πουλούσε 12045 μονάδες XK120, από τις οποίες μόνο 2672 ήταν Fixed Head Coupes. Το κουπέ είναι πολύ πιο σπάνιο από τα μοντέλα Roadster ή Drop Head Coupe. ο Jaguar Το XK120 έχει αποδειχθεί αρκετά ανθεκτικό τις τελευταίες δεκαετίες. Οι αγοραστές θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους τυχόν ζημιές από σκουριά σε αυτά τα λεπτά κυρτά πάνελ αμαξώματος, τα οποία μπορεί να κοστίσουν ακριβά για επισκευή. Το κιβώτιο ταχυτήτων πρέπει επίσης να ελεγχθεί. Για περισσότερες συμβουλές, το ER Classics σας ενθαρρύνει να επικοινωνήσετε μαζί τους σήμερα! Η ομάδα των επαγγελματιών πωλητών ανυπομονεί να σας βοηθήσει να βρείτε το 1952 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe που πάντα ονειρευόσασταν.