Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar ΧΚΕ
- 1962 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1962 Jaguar ΧΚΕ
- 1963 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1963 Jaguar ΧΚΕ
- 1964 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1964 Jaguar ΧΚΕ
- 1965 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1965 Jaguar ΧΚΕ
1953 Jaguar XK120
Το 1953 ήταν μια μεγάλη χρονιά στην παραγωγή του Jaguar Σειρά XK με την κυκλοφορία του δημοφιλούς Drop Head Coupe. Το DHC έμοιαζε περισσότερο με το Fixed-Head Coupe παρά με το Roadster, με μια καλά προσαρμοσμένη πτυσσόμενη κουκούλα να αντικαθιστά την ατσάλινη οροφή. Το DHC διέθετε ένα αλεξήνεμο με σταθερή κεφαλή που χρειαζόταν τα παράθυρα να είναι ψηλά για να αποτραπεί η ροή αέρα από το πίσω μέρος του λαιμού των επιβατών. Οι περισσότεροι αγοραστές δεν φαίνεται να ασχολούνται με αυτό. Καθ 'όλη τη διάρκεια της παραγωγής 1953, και τα 3 στυλ σημείωσαν μεγάλη επιτυχία και συνέχισαν να είναι μία από τις πιο δημοφιλείς πολυτελείς μάρκες σπορ που διατίθενται.
Ingάχνω να αγοράσω ένα κλασικό Jaguar?
Lookάχνω να αγοράσω ένα 1953 Jaguar XK120; Η ομάδα της ER Classics θα χαρεί να σας βοηθήσει. Σας ενθαρρύνουν να ρίξετε μια ματιά στο διαδικτυακό τους απόθεμα και σας καλωσορίζουν να περιηγηθείτε σε αυτόν τον ιστότοπο για περισσότερες συμβουλές σχετικά με την αγορά ενός 1953 Jaguar XK120.