
Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Σταθερό Head Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Σταθερό Head Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Σταθερό Head Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Σταθερό Head Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Σταθερό Head Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Σταθερό Head Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Σταθερό Head Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Σταθερό Head Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 Σταθερό Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Σταθερό Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Σταθερό Head Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Σταθερό Head Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- Τύπος 1961 Jaguar E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Σταθερό Head Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- Τύπος 1962 Jaguar E
- 1962 Jaguar XKE
- Τύπος 1963 Jaguar E
- 1963 Jaguar XKE
- Τύπος 1964 Jaguar E
- 1964 Jaguar XKE
- Τύπος 1965 Jaguar E
- 1965 Jaguar XKE
1957 Jaguar XK150
Το XK150 ήταν το τελευταίο μοντέλο της σειράς XK, το οποίο αντικατέστησε το XK140. Παραγόμενο από το 1957-1961, το Jaguar XK150 παρουσίασε ομοιότητα με το Jaguar XK140, αλλά επικαιροποιήθηκε σημαντικά. Το 1957 Jaguar XK150 προσέφερε ένα παρμπρίζ 1 και η γραμμή του πτερυγίου δεν έπεσε πλέον τόσο βαθιά στις πόρτες. Οι λάτρεις της Jaguar εκτιμούσαν επίσης ένα διευρυμένο και επίμηκες καπό. Αυτό που οι περισσότεροι αγοραστές δεν συνειδητοποιούν είναι ότι το πρώτο Jaguar XK150 ήταν στην πραγματικότητα πιο αργό από το XK140. Διορθώθηκε στο 1958, το Jaguar XK150 έλαβε έναν κινητήρα 3.4L S που θα έδινε στην Jaguar την ταχύτητα που χρειαζόταν.
Ψάχνετε να αγοράσετε ένα κλασικό Jaguar;
Εάν σκέφτεστε να αγοράσετε ένα 1957 Jaguar XK150, γνωρίζετε ότι αυτά τα αυτοκίνητα είναι περισσότερα από 5 δεκαετίες παλιά έτσι είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι δεν θα είναι τέλειες αν δεν είστε πρόθυμοι να πληρώσετε για μια αποκατάσταση κατάσταση εκθεσιακό χώρο. Λόγω της δημοτικότητας αυτών των αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια της ημέρας τους, παραμένουν ευρέως διαθέσιμα σήμερα. Είτε ψάχνετε για ένα αχυρώνα, είτε για ένα σαββατοκύριακο είτε για την τέλεια αποκατάσταση της συλλογής σας, όλοι υπάρχουν.