
Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar ΧΚΕ
- 1962 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1962 Jaguar ΧΚΕ
- 1963 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1963 Jaguar ΧΚΕ
- 1964 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1964 Jaguar ΧΚΕ
- 1965 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1965 Jaguar ΧΚΕ
1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
Jaguar οι οπαδοί πιστεύουν ότι το 1957 Jaguar Το XK140 είναι ίσως το πιο επιθυμητό από τη σειρά XK140. Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1954, το Jaguar Το XK140 αντικατέστησε το Jaguar XK120 και είχε αρκετές εξωτερικές αλλαγές. ο Jaguar Το XK140 διέθετε προφυλακτήρες πλήρους πλάτους, τον επιπλέον χρωμιωμένο ιμάντα στη μέση της μπροστινής και πίσω κουκούλας και μια συνολική όμορφη καμπυλότητα. ο Jaguar Το XK140 προσέφερε επίσης περισσότερο χώρο στην καμπίνα. Το DHC ήταν ευρέως δημοφιλές καθώς προσέφερε στους οδηγούς καλύτερη προστασία από τα στοιχεία. Ωστόσο, το Roadster ήταν μακράν το πιο δημοφιλές στυλ σώματος εκείνη την εποχή.
Ingάχνω να αγοράσω ένα κλασικό Jaguar?
η 1957 Jaguar Το XK140 Drophead Coupe συνεχίζει να είναι ένα δημοφιλές αυτοκίνητο για σπορ-περιοδείες. Θα βρείτε πωλητές που προσφέρουν μοντέλα σε όλες τις συνθήκες. Τα εύρη τιμών για αυτά τα κλασικά διαφέρουν επίσης ανάλογα με την κατάσταση και το στυλ του σώματος. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτά τα κλασικά αυτοκίνητα αξίζουν διεξοδική επιθεώρηση. Αυτές είναι μόνο μερικές από τις συμβουλές που έχουν μάθει τα ER Classics με τα χρόνια.