
Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Σταθερό Head Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Σταθερό Head Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Σταθερό Head Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Σταθερό Head Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Σταθερό Head Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Σταθερό Head Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Σταθερό Head Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Σταθερό Head Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 Σταθερό Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Σταθερό Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Σταθερό Head Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Σταθερό Head Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- Τύπος 1961 Jaguar E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Σταθερό Head Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- Τύπος 1962 Jaguar E
- 1962 Jaguar XKE
- Τύπος 1963 Jaguar E
- 1963 Jaguar XKE
- Τύπος 1964 Jaguar E
- 1964 Jaguar XKE
- Τύπος 1965 Jaguar E
- 1965 Jaguar XKE
1954 Jaguar XK120 Σταθερό Head Coupe
Το 1954 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα της τεχνικής ποιότητας της Jaguars και του διαχρονικού σχεδιασμού. Σε αντίθεση με το Roadster, το οποίο δεν προσέφερε προστασία από τα στοιχεία, και τα μοντέλα DHC που προσέφεραν την εποχή της 2, το FHC προσέφερε στους οδηγούς ένα αυτοκίνητο όλο το χρόνο που δεν ήταν μόνο κομψό και ισχυρό αλλά και οικονομικό. Το FHC ήταν διαθέσιμο σε ένα κλάσμα του κόστους σε σύγκριση με το DHC και το Roadster και ήταν ακόμα λιγότερο από το 3th της τιμής της πιο συγκρίσιμης Ferrari. Το 3.4 λίτρο του, δροσισμένο σε νερό, inline-6, προσέφερε 160hp και χρόνο 0-60 μικρότερο από 12 δευτερόλεπτα. Το Jaguar XK120 ήταν σε θέση να φτάσει σε τελική ταχύτητα μεγαλύτερη από 120mph. Ενώ το 1954 Jaguar FHC είναι σημαντικά πιο σπάνιο από το Roadster και το DHC, μπορεί να βρεθεί σήμερα σε ένα κλάσμα του κόστους παρόμοιων μετατρέψιμων αυτοκινήτων XK120.
Ψάχνετε να αγοράσετε ένα κλασικό Jaguar;
Υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να επιθεωρούνται στο 1954 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe πριν αγοράσετε ένα. Όπως συμβαίνει με όλα τα κλασσικά Jaguars, ελέγξτε για σκουριά. Τα περισσότερα αυτοκίνητα XK120 θα παρουσιάσουν κάποιο είδος σκουριάς στον πίνακα του αμαξώματος, το οποίο μπορεί να είναι δύσκολο να διορθωθεί ακόμα και να γίνει εφικτό. Λάβετε αυτό υπόψη και ελέγχετε πάντα το αυτοκίνητο σε ανελκυστήρα. Μηχανικά, οι κινητήρες 3.4 ήταν ισχυροί, ισχυροί και καλά σχεδιασμένοι. Στις πρώτες μηχανές XK, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τις κύριες σφραγίδες, καθώς και τα αρχικά παρεμβύσματα κεφαλής με στεφάνη από χάλυβα. Επίσης, να θυμάστε ότι αυτά τα μοντέλα XK120 Fixed Head Coupe ήταν εξοπλισμένα με πολύ μεγάλες τιμονιέρες και δεν είχαν σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης.