
Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar ΧΚΕ
- 1962 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1962 Jaguar ΧΚΕ
- 1963 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1963 Jaguar ΧΚΕ
- 1964 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1964 Jaguar ΧΚΕ
- 1965 Jaguar Πληκτρολογήστε E
- 1965 Jaguar ΧΚΕ
1956 Jaguar XK140
η 1956 Jaguar Το XK140 ήταν το πρώτο Jaguar σπορ αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Όπως και με όλα τα μοντέλα XK140, ήταν διαθέσιμο σε 3 στυλ αμαξώματος. Το Open Two Seater Roadster είχε ένα καμβά που ταιριάζει πίσω από τα καθίσματα. Το Drop Head Coupe είχε μια μόνιμα τοποθετημένη επένδυση στο πάνω μέρος που καθόταν πάνω από το σώμα του αυτοκινήτου όταν το κατέβαζαν. Σε αντίθεση με το Open Two Seater, είχε σταθερό παρμπρίζ. Οι αγοραστές εκτίμησαν επίσης τη διαθεσιμότητα συρμάτινων τροχών και διπλών εξατμίσεων, που ήταν διαθέσιμες το 1956 Jaguar.
Ingάχνω να αγοράσω ένα κλασικό Jaguar?
Το εσωτερικό του 1956 Jaguar Το XK140 βελτιώθηκε επίσης. Η μεμονωμένη μπαταρία βρισκόταν τώρα αρκετά βαθιά μέσα στο φτερό στην πλευρά εισόδου. ο Jaguar Το XK140 έγινε ένα από τα πιο επιθυμητά σπορ αυτοκίνητα στην αγορά, με μια σειρά αυτοκινήτων να εξάγονται κυρίως στις ΗΠΑ. Μερικές συμβουλές για το συγκεκριμένο μοντέλο περιλαμβάνουν: επιθεωρήστε για σκουριά, βεβαιωθείτε ότι όσο το δυνατόν περισσότερα εξαρτήματα είναι πρωτότυπα, ζητήστε τεκμηρίωση σχετικά με το ιστορικό και γνωρίζετε το πιθανό κόστος συντήρησης και αποκατάστασης.